-
Kamers swipen
Om in de app nu van de ene kamer naar de andere te gaan moet de eerste gesloten worden om terug te komen in het overzicht om de andere te kunnen openen. Is het niet mogelijk eenvoudig vanuit een kamer naar een volgende of vorige kamer te gaan door naar links of rechts te swipen?
-
Verbruiksgegevens combineren met slimme meter
Kunnen de verbruiksgegevens van de slimme meter via de P1 aansluiting worden meegenomen in het energiebesparingsoverzicht en het klimaat comfort?
-
Vloerverwarming (met zonneklep en taco thermostaat) icm radiator(en) in dezelfde ruimte
Een radiator in combinatie met vloerverwarming in dezelfde ruimte komt vlg mij regelmatig voor. De thermostaat kan nu niet de vloerverwarming (met zoneklep en draadloze thermostaat plus temp.voeler) en de radiator(en) met tado in één ruimte aansturen. Is dit te realiseren?
-
Dashboard tado app
In de tegels, activiteit aangeven warmtevraag met 1,2,3 streepjes.
-
Pakket aanpassing daar extention kit moeilijk te verkrijgen is !
Heb via Tado service super hulp gehad om mijn probleem met vloerverwarming en radiator knoppen in andere ruimtes op te lossen daar ik ook een deel verhuur. Was al wat jaren op zoek maar dit lijkt te gaan werken en zal ook buiten comfort ook besparing op moeten leveren. Vloer verwarming sturen met de bedraadde thermostaat…
-
Buiten temperatuur sensor
Graag een buiten temperatuur en luchtvochtigheid sensor. Aan de hand van dauwpunt valt dan ook advies te geven over ventilatie etc
-
Summer winter time schedule
Please create a option to create a summer winter temperature schedule.