Kamers in zones kunnen indelen.

Opties

Ik ben ontgoocheld in de huidige mogelijkheden.

Ik heb een grote open ruimte in mijn huis die zowel de keuken, living, eetkamer en bureau omvat.

Hier heb ik een slimme thermosaat en voorlopig 2 slimme knoppen dit op aanraden van Tado. Maar die 2 slimme knoppen zijn niet zichtbaar in de app omdat ze onder één en dezelfde kamer staan...wat is het nut dus van de slimme knoppen. Ideaal zou zijn dat je ook daarvan de temp en vochtigheid kan uitlezen. Als ik de themostaat verander zie ik ook niets wijzigen aan die slimme knoppen...

3
3 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • B79
    B79 ✭✭✭
    Opties
    Maar dit is precies zoals het systeem bedoeld en ontworpen is. En ook de manier waarop iedereen het zo gebruikt.
    De slimme thermostaat hangt nu op een strategische plek waar de temperatuur het beste gemeten kan worden. Dmv van de knoppen worden dan de radiatoren open of dicht gedraaid.

    Als jij alles uit wil lezen en los van elkaar wil regelen zal je de knoppen moeten indelen in nieuwe tegels. (Nieuwe ruimtes)
  • Ik begrijp je. Je hebt het nu ingericht als 1 ruimte. Je kunt het makkelijk aanpassen zoals B79 zegt maar dan moet je alles per kamer inregelen en moet je dus steeds alle kamers individueel regelen terwijl het feitelijk 1 ruimte is die je in 1 keer op een bepaalde temperatuur wilt instellen.

    Toevallig heb ik vandaag een soort gelijk topic geplaatst “ Kamers koppelen” waarbij ik graag zou zien dat je kamers kunt koppelen in een bovenliggende groep/zone zoadat je die groep in een keer kunt instellen.