-
Vanaf home voor alle kamers een temperatuur in kunnen stellen voor een bepaalde duur
Je hebt nu in je home scherm de knop maximaal verwarmen en dat doet de app automatisch een uurtje. Ik zie liever dat je een temperatuur kan aangeven en een tijdsduur voor alle kamers of de kamer zelf kan selecteren in plaats van dat je alle kamer moet openen en dit handmatig in moet stellen.
-
Vertraagd afsluiten, tijdens hoge doorstroming
Is het mogelijk een vertragingstijd in te stellen. Als er van hoge warmte vraag, naar geen warmte vraag de radiatoren vertraagd afsluiten. Omdat als dit gebeurt is er in het verwarmingssysteem een hoge circulatie snelheid. En bij abrupt dicht sturen gaan de leiding stuiteren. Omdat het water niet meer kan stromen en de…
-
Veld in plaats van cirkel afstandsbepaling
In de app kan je alleen door middel van een cirkel aangeven hoeveel meter diagonaal van je huis je wilt dat de verarming begint met verwarmen. Mijn werk zit vlak in de buurt van mijn huis waardoor ik de cirkel heel klein heb staan maar als ik de andere kant op reis kan de afstand in principe wel groter zijn maar dit kan je…
-
Plannen home/away status
Het zou zijn zijn als de thuis of van huis status te plannen was. Bijvoorbeeld: op woensdag van 9 tot 17 wil ik thuis zijn. Dit is voor ons handig als mijn vriendin en ik beiden weg zijn, maar de oppas die dag bij de kinderen is. Het zou ook al helpen als je de thuisstatus tot een bepaalde tijd kunt zetten, dus als je de…
-
Functie "met/zonder warmtevraag" voor slimme radiatorknop
Graag zou ik voor de slimme radiatorknop de functie warmtevraag aan/uit willen hebben. Ik heb in onze douche en werkkamer een slimme radiatorknop gemonteerd welke ik gedurende bepaalde tijden 'mee wil laten lopen' met de kamer verwarming. Nu genereren ze echter zelf warmtevraag waardoor de rest van onze woning onnodig veel…