-
Weer automatische reset naar schema na Ná temp +/- op Thermostaat
Graag na +/- op thermostaat weer automatische reset bij volgende schema Nu wordt bij mij na bediening thermostaat schema app uitgeschakeld..! Erg onhandig. Kan niet altijd zelf zorgen dat schema weer ingeschakeld wordt erg verkwistend ook Gr. gj.
-
Kamers in zones kunnen indelen.
Ik ben ontgoocheld in de huidige mogelijkheden. Ik heb een grote open ruimte in mijn huis die zowel de keuken, living, eetkamer en bureau omvat. Hier heb ik een slimme thermosaat en voorlopig 2 slimme knoppen dit op aanraden van Tado. Maar die 2 slimme knoppen zijn niet zichtbaar in de app omdat ze onder één en dezelfde…
-
Kamers koppelen
Ik wil graag kamers kunnen koppelen zodat de temperatuur in die ruimtes altijd (niet alleen obv schema) gelijk aan elkaar worden ingesteld. De reden hiervoor is dat mijn systeem technisch dmv kleppen is gescheiden in 4 zones die afzonderlijk worden aangestuurd door 4 verschillende bedrade thermostaten (de zoneregelaars).…
-
Energieverbruik zien per kamer
Tado heeft al een paar mooie statistieken, maar ik wil ook graag het werkelijke per kamer kunnen zien, in kWh.
-
Vanaf home voor alle kamers een temperatuur in kunnen stellen voor een bepaalde duur
Je hebt nu in je home scherm de knop maximaal verwarmen en dat doet de app automatisch een uurtje. Ik zie liever dat je een temperatuur kan aangeven en een tijdsduur voor alle kamers of de kamer zelf kan selecteren in plaats van dat je alle kamer moet openen en dit handmatig in moet stellen.
-
Vertraagd afsluiten, tijdens hoge doorstroming
Is het mogelijk een vertragingstijd in te stellen. Als er van hoge warmte vraag, naar geen warmte vraag de radiatoren vertraagd afsluiten. Omdat als dit gebeurt is er in het verwarmingssysteem een hoge circulatie snelheid. En bij abrupt dicht sturen gaan de leiding stuiteren. Omdat het water niet meer kan stromen en de…
-
Veld in plaats van cirkel afstandsbepaling
In de app kan je alleen door middel van een cirkel aangeven hoeveel meter diagonaal van je huis je wilt dat de verarming begint met verwarmen. Mijn werk zit vlak in de buurt van mijn huis waardoor ik de cirkel heel klein heb staan maar als ik de andere kant op reis kan de afstand in principe wel groter zijn maar dit kan je…