-
Zelfde schema instellen voor verschillende kamers dmv ëën knop
Ik werk regelmatig op verschillende uren. Ik vang dit op via de verschillende beschikbare schema's, hetgeen in mijn situatie volstaat. Jammer genoeg moet ik nu voor elke kamer afzonderlijk (bijvoorbeeld badkamer en keuken) het schema wijzigen. Suggestie: voorzie bovenaan drie knoppen waarmee je meteen schema "ma-zo",…
-
Zelf sneltoetsen aanmaken
Bovenaan hebben jullie handige knoppen voorzien om bv snel alle kamers terug hun schema te laten hervatten. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om in de app zelf van die knoppen aan te maken naar mijn eigen behoefte. Bv om een knop die boven alle kamers verwarmd naar een vooraf ingestelde temperatuur, voor als er boven…
-
Thermostaat kraan dicht als kind het huis verlaat
Iedereen kent het wel. Je kind doet zijn eigen ding en spendeert de nodige uurtjes op zijn kamer en uiteraard wil je dan dat het lekker behaaglijk is op die kamer. Nu met Tado kunnen ze dat prachtig zelf regelen. Maar wanneer ze de deur uit gaan gaat nooit de Thermostaat kraan omlaag. Resultaat is dat de kamer onnodig…
-
Radiator thermostaat Kinderbeveiliging en Batterij verwisselen: aanvulling handleiding.
Radiator thermostaat Kinderbeveiliging en Batterij verwisselen. Na het plaatsen van nieuwe batterijen: "geen externe verbinding". Opnieuw pairen lukte niet, display op knop bleef stil. Nadat ik in de app de Kinderbeveiliging voor de desbetreffende thermostaatknop had uitgezet, lukte het pairen wel. Misschien bij uitleg…
-
Switchen kamers in energierapport (+ knop in Home screen)
Het zou handig zijn als je in het energierapport snel zou kunnen switchen tussen kamers. Bijv. door de kamernaam links bovenin te vervangen door een dropdown-menuutje. Dan zou het energierapport ook als knop kunnen worden toegevoegd in het Home scherm (sneller te vinden dan eerst naar een kamer te moeten).
-
Temperaturen zichtbaar van alle apparaten in een kamer
Ik zou graag in "Kamers & Apparaten" per apparaat (thermostaat/radiatorknop/temp. sensor) de actuele temperatuur willen kunnen zien, zodat ik een goede keuze kan maken welk meetapparaat het meest representatief is voor die ruimte.