-
Radiator thermostaat Kinderbeveiliging en Batterij verwisselen: aanvulling handleiding.
Radiator thermostaat Kinderbeveiliging en Batterij verwisselen. Na het plaatsen van nieuwe batterijen: "geen externe verbinding". Opnieuw pairen lukte niet, display op knop bleef stil. Nadat ik in de app de Kinderbeveiliging voor de desbetreffende thermostaatknop had uitgezet, lukte het pairen wel. Misschien bij uitleg…
-
Switchen kamers in energierapport (+ knop in Home screen)
Het zou handig zijn als je in het energierapport snel zou kunnen switchen tussen kamers. Bijv. door de kamernaam links bovenin te vervangen door een dropdown-menuutje. Dan zou het energierapport ook als knop kunnen worden toegevoegd in het Home scherm (sneller te vinden dan eerst naar een kamer te moeten).
-
Temperaturen zichtbaar van alle apparaten in een kamer
Ik zou graag in "Kamers & Apparaten" per apparaat (thermostaat/radiatorknop/temp. sensor) de actuele temperatuur willen kunnen zien, zodat ik een goede keuze kan maken welk meetapparaat het meest representatief is voor die ruimte.
-
Weer automatische reset naar schema na Ná temp +/- op Thermostaat
Graag na +/- op thermostaat weer automatische reset bij volgende schema Nu wordt bij mij na bediening thermostaat schema app uitgeschakeld..! Erg onhandig. Kan niet altijd zelf zorgen dat schema weer ingeschakeld wordt erg verkwistend ook Gr. gj.
-
Kamers in zones kunnen indelen.
Ik ben ontgoocheld in de huidige mogelijkheden. Ik heb een grote open ruimte in mijn huis die zowel de keuken, living, eetkamer en bureau omvat. Hier heb ik een slimme thermosaat en voorlopig 2 slimme knoppen dit op aanraden van Tado. Maar die 2 slimme knoppen zijn niet zichtbaar in de app omdat ze onder één en dezelfde…
-
Kamers koppelen
Ik wil graag kamers kunnen koppelen zodat de temperatuur in die ruimtes altijd (niet alleen obv schema) gelijk aan elkaar worden ingesteld. De reden hiervoor is dat mijn systeem technisch dmv kleppen is gescheiden in 4 zones die afzonderlijk worden aangestuurd door 4 verschillende bedrade thermostaten (de zoneregelaars).…
-
Energieverbruik zien per kamer
Tado heeft al een paar mooie statistieken, maar ik wil ook graag het werkelijke per kamer kunnen zien, in kWh.