-
Batterij vervangen zichtbaar maken op Thermostaat
Bij een batterij-vervangen-melding per mail en app, is het lastig te achterhalen om welke thermostaat het gaat. Dit zou op te lossen zijn wanneer je zelf een naam kunt geven aan thermostaten, Óf door een batterij melding te geven op de thermostaat zelf. Tado is wel zeerrr traag met het uitbrengen van updates… Zo is het…
-
+/- knop om temperatuur aan te passen in app
Ik zou graag net zoals in de oude app de temperatuur willen aanpassen met knopjes in plaats van een slider. Je kan de temperatuur dan makkelijker exact aanpassen. Nu zet ik hem per ongeluk vaak erboven of eronder.
-
Na handmatig aanpassen temperatuur, “click-anywhere” om schermpje te sluiten
Het is nu zo dat je, na handmatig de temperatuur van een kamer gewijzigd te hebben, op het kruisje in de linkerbovenhoek van het scherm met de schuifregelaar moet klikken (zie foto, rode pijl). Het zou veel handiger zijn, als je gewoon overal naast het scherm (zie foto, geel gebied) van de schuifregelaar kan klikken om…
-
Temperatuur sensor in (zonneboiler) vat
een sensor die het vat meet. Als tado leert dat hoeveel het vat overdag opwarmt samen met de weersvoorspellingen en temperatuur buiten. kun je slimmer gebruik maken van de energie uit het vat. En ook het rendement van je zonnecollectoren verhogen (een kouder vat opwarmen gaat efficienter dan een heet vat, en als het…
-
Instellen temperatuur via App
Ik zou het praktisch vinden als na het openen van de Tado app direct de mogelijkheid wordt geboden om de gewenste temperatuur in te stellen. Dit is immers de hoofdfunctie van de app. En naast het schuifsysteem zou ik graag een + en - toets zien om zodoende eenvoudig tot op tienden graden de temperatuur in te kunnen stellen.