-
Geen onnodige "Open raam gedetecteerd" meldingen
Ik krijg regelmatig een 'open raam gedecteeerd' melding als de ingestelde temperatuur voor die ruimte meer dan 10 graden lagen is dan de actuele temperatuur in die ruimte. Het gaat dan bijv. over een slaapkamer waarvoor de temperatuur overdag op 6 graden staat ingesteld. Zo'n melding, hoe goed bedoeld ook, lijkt mij…
-
Unit labels.
Bij het installeren heb ik netjes alle stickers in het boekje geplakt, en daarbij geschreven welke welke is. Dat boekje ligt inmiddels ergens naast mijn goud, nooit meer te vinden. Geeft niet, toch niet nodig, maar op dit moment is 1 van de 4 thermostaatkranen niet bereikbaar volgens de gateway. Had erg handig geweest als…
-
Warmtevraag Ketel tonen op display van Tado behuizing.
m.b.v. de bestaande LED display op de Tado behuizing worden achtereenvolgens de actuele kamertemperatuur, de instelbare kamertemperatuur en de instelbare tapwatertemperatuur getoond. Is het mogelijk om óók te laten zien of de ketel aan of uit is?
-
Warmtevraag ketel weergeven
Zou het mogelijk zijn om in care en protect de totale warmtevraag (inschakeltijd) van de ketel weer te geven?
-
Gebruik van globale temperatuur variabele
Hoi, We werken met heel wat verschillende tijdsblokken in heel wat verschillende kamers. In de zomer is een andere temperatuur wenselijk dan in de winter. Nu moeten we ieder tijdsblok apart gaan aanpassen wat een heel werk is. Het zou fijn zijn dat je naast het manueel instellen van de temperatuur per tijdsblok ook een…