-
Tweestapsverificatie my.tado.com
Steeds meer diensten bieden de mogelijkheid om je online gegevens beter te beschermen. Hiervoor wordt meestal tweestapsverificatie toegepast. Ik zou dit ook graag willen op my.tado.com waarbij ik de bijvoorbeeld Google authenticator kan gebruiken als extra bescherming.
-
Slaapkamer modus
Is het mogelijk om voor de slimme thermostaat knoppen een slaapkamer modus mee te geven. Nu geeft mijn “klimaatcomfort” aan dat het te koud is, terwijl de temperatuur van 18c perfect is voor je slaapkamer. Zodra je in slaap bent gevallen, zakt je lichaamstemperatuur. De temperatuur van je slaapkamer (of een andere ruimte)…
-
Grafiek data opties
Voorheen had ik de optie met een vergelijkbaar apparaat (helaas is die service gestopt) om opgeslagen (grafiek-) data per dag, week, maand of jaar te bekijken. Tevens was het downloaden van die data (als een excel bestand) mogelijk. Dit was uitermate handig en een functie die ik momenteel op de Tado echt mis.
-
Luchtvochtigheid buitenlucht
Als je kamer(s) een luchtvochtigheid hebben van 60% of hoger, krijg je ‘commentaar’ van de Tado app dat het niet comfortabel in huis is en dat je je was niet binnen moet laten drogen enz. enz. Maar als de luchtvochtigheid buiten 80% is, wordt het erg lastig om de luchtvochtigheid in huis omlaag te krijgen. Misschien is het…
-
Apple Watch app
Momenteel krijg ik wel een melding om de verwarming af te zetten op basis van geolocatie of open raam, maar ik moet telkens mijn gsm nemen. Graag een eenvoudige app om dit snel te doen bij deze melding.