-
Instellingent overzicht
Ik zou graag een overzicht in de webapp zien van alle instellingen die "centraal" bijgehouden worden mbt je installatie, en die je eventueel anders zou kunnen laten zetten door de helpdesk. En eigenlijk zou er ook een modus moeten zijn waarin je die instellingen ZELF kunt aanpassen.
-
Slimmer schema
Wat betreft het "Slimme schema" ben ik er nog niet helemaal achter wat er precies "slim" aan is. Het lijkt kwa functionaliteit sterk op wat klokthermostaten al jaren hebben, m.u.v. de mogelijkheid om meer dan 3 tijdsperiodes in te stellen (meestal het maximum bij klassieke klokthermostaten). Bij "slim" denk je toch eerder…
-
Rapportage verwarmingsketel
Hallo, Het zou een mooie optie zijn als je de kan uitlezen wat de verwarmingsketel doet en of deze wellicht aan onderhoud toe is etc. Met vriendelijke groeten, Ruud
-
Overzichtscherm met de grafieken van alle kamers
Ik waardeer de grafische weergave van het temperatuurverloop. Het is alleen jammer dat je alle kamers moet afgaan om ze allemaal te zien. En een samenhang zie je al helemaal niet. Een overzichtscherm waarin de grafieken van alle kamers tegelijk te zien zijn zou heel prettig zijn. Gewoon het scherm opdelen in bv 6 hokjes…