-
Het Grote Archief
Het suggesties forum is helaas zeer onoverzichtelijk geworden. We zullen veel oude topics hier in samenvoegen. Mocht uw topic nog altijd relevant zij, graag een nieuwe openen.
-
Hogere temperatuur dan 25 graden op kamerthermostaat
Deze beperking van 25 graden lijkt erg willekeurig, en zit ook meteen een hack in de weg om met vloerverwarming te kunnen koelen: De inlet temperatuur van de vloerverwarming wordt door een handmatige thermostaatknop geregeld. Ik zou dus de ingaande watertemperatuur kunnen beperken tot 20 graden. Maar Tado stuurt de servo's…
-
Beperkte bevoegdheden
Hallo, Misschien is dit ideetje al eens eerder besproken maar vooruit. Zou het mogelijk zijn een gebruiker toe te voegen met een beperkte bevoegdheid, bijvoorbeeld mijn 16 jarige zoon. Die alleen de temperatuur op zijn eigen kamer kan regelen, uiteraard als deze voorzien is van een slimme knop en aparte zone. Dit om te…
-
Thermostaat automatisch uit bij weggaan
Ik zou het fijn vinden dat de thermostaat ook bij weg gaan uit gaat als ik eerder op de dag de thermostaat handmatig hoger heb gezet.
-
Ruimere "open raam" tijd
Als wij een raam open zetten is dit nooit maximaal een uur, maar zeker een dagdeel of zelfs de hele dag. Een insteltijd van maximaal 60 minuten is dan ook erg kort. Het zou daarom fijn zijn als de open raam tijd vrij instelbaar zou worden.
-
Waterdruk zichtbaar in de app
Graag met Opentherm commando de waterdruk uitlezen en zichtbaar maken in de Tado App
-
Timing zoneklep en warmtevraag beter afstemmen.
In mijn woning is opstelling 3 aangelegd uit het artikel https://support.tado.com/nl/articles/3487152-hoe-kan-tado-verschillende-kamers-aansturen-bij-een-combinatie-van-radiatoren-en-watergebaseerde-vloerverwarming. Als alle radiatorkranen dicht staan en de vloerverwarming wordt uitgeschakeld, is de bedrade thermostaat…