-
Vroege Start met lagere aanvoertemperatuur (efficiënter)
Sinds kort heb ik een Atag i28ECZ ketel waarbij ik een Atag ONE thermostaat heb gekregen. In de handleiding [1] zie ik het volgende: In the ONE you can put in a time schedule by using a smartphone or tablet (android or iOS). The preheat takes care of the fact that the room temperature set-point is reached for the selected…
-
Snelkoppeling “Total cooldown”
Een snelkoppeling “Total cooldown”/“Nachtstand”, die direct alle kamers op hun laagste temperatuur zet, lijkt mij nuttiger dan de “Boost heating”. Als ik eerder naar bed ga dan anders, moet ik nu alle kamers één voor één op hun “nachtstand” zetten.
-
Warmteschema’s per seizoen (2 volstaat: zomer/winter)
Het heeft me aardig wat tijd gekost om een prettig warmteschema voor de winter samen te stellen. Dit schema volstaat echter niet in de warmere periodes. Nu kan ik wel een nieuw schema maken voor de periode zomer tot en met najaar, maar moet ik separaat de instellingen voor de winter noteren. Ik zou het handig vinden als…
-
Nieuwe snelkoppellingen suggestie
Beste Tado, Ik vind de nieuwe snelkoppelingen een goed idee en gebruik hem al een tijdje. Jammer dat de gemaakte buttons rechts gedeeltelijk buiten beeld van mijn smartphone lopen. Ik heb een Pixel 5
-
Open raam tijd
Als wij een raam open zetten is dit nooit voor een uur, maar zeker een dagdeel of zelfs de hele dag. Een insteltijd van maximaal 60 minuten is dan ook erg kort. Het zou daarom fijn zijn als de open raam tijd vrij instelbaar zou worden.
-
Geofencing automatisch
Instellingen automatisch abonnementsprijs houden
-
Verwarming aan verlengen
Stel verwarming schakelt volgens schema uit om 22 uur dan is het handig indien dit incidenteel kan worden verlengd met een bepaalde tijd bv 30 min omdat je wat langer op blijft. Daarna schakelt de tado weer gewoon uit en houdt het reguliere schema aan.
-
Display temperatuursensor aanpassen.
Prettig is het dat het display van de temperatuursensor uit staat als met de app de temperatuur aangepast wordt. Display geeft in bepaalde ruimtes best storend veel licht. B)
-
Slim schema afhankelijk maken van persoon
Als mijn kids thuiskomen zou ik graag hebben dat het slim schema van hun kamer dan actief wordt; als ze er niet zijn dan op afwezig