Balance AC geen melding laten geven als de Airco uit staat

Options

Ik zou graag een nieuwe functie voorstellen. We hebben destijds gekozen voor de slimme airco bediening omdat deze beschikt over een functie die de airco in Eco stand zet als alle huisgenoten van huis zijn. Hoewel dit geen gratis optie is (beetje jammer, iets met marketing denk ik), hebben wij wel de optie aan gezet om hiervan een melding te ontvangen omdat we dan wel weg van huis kunnen switchen. Nu lopen we echter tegen het volgende aan:

Het is mooi weer, de airco staat uit. Als wij van huis zijn krijgen wij een melding of we willen switchen naar Eco Modus. De eco modus is echter ingesteld op 17 graden, dit voor de dagen dat de buitentempratuur dusdanig laag is dat de airco het huis op een ingestelde tempratuur kan houden. ALS wij er dus voor kiezen om de airco in Eco modus te zetten gaat hij aan... Voor een bedrijf wat ook veel in speelt op 'Zuinigheid', 'milieuvriendelijkheid' en 'efficientie' vind ik dit eigenlijk wel een rare constructie.

Een extra functie binnen de dienst met 'alle mensen van huis EN airco staat uit = geen melding' lijkt me niet zo moeilijk. Ik ben benieuwd of hier meer mensen mee gekomen zijn :)

1
1 votes

Active · Last Updated