Beheerder toevoegen- maximum temperatuur per kamer instellen

Opties
Hi. Graag zou ik een aangepast kinderslot willen. Heb nl. Een tiener in huis die graag de temperatuur op 25 zet. En dat dan dag en nacht. Omdat hij aan de knop draait staat de temperatuur dan automatisch op ‘totdat je annuleert’. Ik zou graag de regie willen hebben over een maximum in te stellen temperatuur per kamer.
6
6 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Je kunt de instelling van de knop bij handmatige actie ook anders zetten, nl. "tot de volgende schema verandering" of "een bepaalde tijdsduur".

    Anderen met dit probleem hebben dit bijv opgelost door dit op 15 minuten tijdsduur te zetten. Dan gaat ie 15 minuten na een dergelijke actie weer terug naar de temperatuur van het schema. Mensen die de werking van een thermostaat niet snappen kun je daarmee wel even wat extra warmte geven maar daarna wordt het weer gewoon een regeling van de temperatuur.

  • Tadoaddict
    Opties

    Kun je voor die kamer ook een temperatuurcompensatie instellen van +5 graden ? Bij een reeele temperatuur van 20 graden in de kamer gaat de radiatorthermostaat er van uit dat het 25 graden is, en slaat dus niet aan ?

  • Maxib2
    Opties
    Alle suggesties zijn lapmiddelen.
    Tado claimt het hoog op te zetten met het klimaat, maar de meest basic iets... MAXIMUM VERLAGEN zit gewoon niet op dit product. Insane en niet te verklaren. Hoe moeilijk kan dit zijn? Ik ben zelf IT en ik snap het al 4 jaar niet.

    Iedere thermistatische knop heeft een max instelling. Ik heb 15 knoppen en ik ga die allemaak verkopen in 1 lot. Ik heb het gehad. Hier gebeurt niets. Sorry maar het us zo.