w.Intercom = i;Registratie — tado° Community

Registratie

Ik heb vorig jaar december een slimme thermostaat overgenomen via marktplaats. Deze geregistreerd via aanbieder.
Sinds gisteren reageert de App niet meer. Opnieuw opgestart, nu moet ik weer opnieuw reregistratie nummer ingeven. Kan deze niet registreren omdat hij in een andere woning is aangemeld.
De bridge heeft nr.
GW0406126848
8369
Thermostaat
RU4264952064
4891

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dan moet je een bericht sturen naar de helpdesk met een scan er bij van de originele aankoopbon.

Heb je die niet mee gekregen van de oorspronkelijke eigenaar dan ga je een flnk probleem krijgen want Tado zal er dan vanuit gaan dat je deze spullen gestolen hebt en in hun vermeende functie als politie/justitie weigeren ze dan om dit op te lossen tenzij je een heel goed verhaal hebt en veel mazzel.

• Lekker is dat. Dan maar van de muur en de oude thermostaat weer monteren.

• Ik heb niets gestolen of dergelijke. Ik heb vorig jaar al een account gemaakt en kwam toen niet verder, zelfde probleem. De oude eigenaar zou de tado bij jullie afmelden en doorgeven als verkocht. Ik ben toen ingelogd onder zijn gegevens. Deze heeft hij aan mij gemaild.

Hij heeft tot nu toe een jaar gewerkt

• Ik de nummers opgegeven dus zijn toch door jullie te herleiden. Zeker als deze als gestolen is aangemeld.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Nee dat is duidelijk dat je niks gestolen hebt, maar Tado gaat dat in principe niet geloven als je geen aankoopbon hebt. Is inderdaad een beetje over-actief, maar dat is denk ik een beetje de Duitse mentaliteit. Er zijn hier al diverse onderwerpen voorbij gekomen van mensen die zaken hadden overgenomen of accounts wilden omzetten, en de standaard reactie is "alleen met aankoopbewijs". Echter, laatst was er iemand die het gelukt was de helpdesk te overtuigen dat het allemaal eerlijk was zonder dat die een bon had, dus er is nog wel hoop.

Overigens je praat in termen van "jullie" maar bedenk dat je op het gebruikersforum zit dus mede-gebruikers beantwoorden je vraag, geen Tado medewerkers. Dan moet je het helpdesk formulier invullen.

• Bedankt voor de info

• Heb inmiddels een mail gestuurd naar de helpdesk