w.Intercom = i;Woonkamer met slimme thermostaat wordt niet warm. Overige vertrekken wel — tado° Community

Woonkamer met slimme thermostaat wordt niet warm. Overige vertrekken wel

In de woonkamer heb ik een tado slimme thermostaat met 2 tado slimme radiatorknoppen. Ingestelde temperatuur is 22 gr. Het blijft echter 19 graden. Hij verwarmt dus niet in de woonkamer.

De batterijen van de kamerthermostaat waren leeg die heb ik inmiddels vervangen. Maar nog steeds geen warmte in de woonkamer.

De rest van het huis met alleen slimme radiatorknoppen werkt wel goed.

Beste Antwoord

• final
    final
    Antwoord ✓
    Verwijderd, batterijen vervangen en opnieuw aangemeld. Problem solved.

Antwoorden

• B79
    B79 Volunteer Moderator
    Heb je de slimme knoppen wel aan de woonkamer toegevoegd?
    Anders even uit je systeem verwijderen en opnieuw aanmelden en dan aan je woonkamer toevoegen
  • Het systeem draait al een jaar. Ik heb als test de radiatorknop een keer verplaatst naar en ander vertrek en dan reageert hij wel op temperatuur wijzigingen. Het lijkt erop dat de Slimme Thermostaat niet communiceert met de radiatorknoppen in de woonkamer.

• Zijn ze nog wel onderdeel van 1 groep?

Dus woonkamer en daaronder de thermostaat en de radiator knoppen?

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik zie dit verhaal zo vaak voorbij komen (waarom leest haast niemand even wat topics voor hij/zij zelf een vraag stelt?) dat ik begin te denken dat dit een nieuwe bug is die wellicht nu het weer kouder wordt pas naar boven komt.

• Als je dan kijkt in de app, dan zie je normaal dat er geen verbinding is met die knop

• Ik heb dus hetzelfde probleem. Hoe krijg ik dit opgelost? Heb tado nu een 2 weken en de eerste 2 weken geen problemen en nu wil de woonkamer niet meer verwarmen.