widgets voor op het startscherm van de tel of tablet voor je smart home

Opties

het liefs zou ik een widget hebben met 2 knoppen: 1 voor handmatige temp instelling, en 1 voor terug naar het schema.

ik ben niet zo'n koukleum, dus mijn thermostaat hoogstens op 17 graden staan. dit is ook mooi in een schema vastgelegd, van s' nachts 15 naar overdag 17 enz. maar als ik bezoek krijg, wil ik de mensen ook niet in de kou laten zitten. dus wil ik graag op mijn tablet aan de muur waar mijn smarthome op geïnstalleerd is die knopjes. als er iemand komt schakel ik bv 20 graden in, als die weggaat, schakel ik terug naar schema. ook zijn er natuurlijk meer mogelijkheden voor widgets op het startscherm, waarvan ik weet dat andere mensen ze ook zeker willen, zodat niet steeds eerst de app geopend moet worden.

24
24 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • KoenV
    Opties

    Afhankelijk van je smarthome oplossing kan je dit wellicht met een scene of automatisering oplossen?

    In mijn situatie is er een koppeling met HomeKit van Apple en kan ik tegen Siri roepen dat het in de woonkamer warmer moet...

  • Loo
    Opties

    ik kan alles zeggen tegen google en dat werkt. maar ik praat niet graag tegen computers, dus heb ik een tablet aan de muur waar alles mee geregeld kan worden. bij tado moet ik telkens de app openen, bij de rest staan er gewoon widgets op het startscherm. zo moeilijk kan dat niet te programmeren zijn door tado. ze moeten alleen willen.