w.Intercom = i;Hoe kan ik een Smart Radiatorknop verwijderen uit de Apple Home app — tado° Community

Hoe kan ik een Smart Radiatorknop verwijderen uit de Apple Home app

Voor een half jaar geleden heb ik twee Smart Radiatorknoppen gedemonstreerd en verkocht.

het lukt mij niet om deze uit de Apple HomeKit te verwijderen.

De Tado bridge al verwijderd uit het systeem en opnieuw gekoppeld maar de twee knoppen komen telkens weer terug met de melding dat ze niet reageren.

Antwoorden

• Graag aandacht voor dit onderwerp. Ervaar hier hetzelfde, ook na reset en zelfs compleet wissen van woning config

• Ook hier zelfde probleem. Na verwijderen bridge blijft verwijderde radiotor knop (verwijderd vanwege defect) opduiken in HomeKit. In Tado app niet meer zichtbaar.
    Hoe kan deze uit HomeKit verwijderd worden?
  • Volgens mij kun je HomeKite resetten door 10 seconden lang de resetknop op de bridge ingedrukt te houden. Moet met een pennetje. Dan gaan de leds knipperen & zou het hele boeltje gereset moeten zijn. Doet verder niks voor de instellingen in de tado app.

• misschien dat tado hier op kan reageren. ik heb namelijk een set overgekocht. en wil de radiatr knoppen nog even niet gebruiken. ZOdra ik de bridge in de apple home kit zet komen ze naar voren. Hoe verwijder ik die uit de bridge.

En het resetten van 10 sec werkt niet.

• zojuist contact gehad met Tado.

10 sec. resetten op de bridge. en dan de batterijen uit de thermostaatknoppen halen zodat als je hem weer opnieuw koppelt ze niet gezien worden door de bridge