FoutMelding op app in het besparings widget
Beste Tado,
Zodra ik het besparings widget in de app (iPhone 7) open krijg ik een foutmelding;
tadokit.tadocloud.error (11)
Verder functioneert het systeem prima, net Aangeschaft.
Zodra ik het besparings widget in de app (iPhone 7) open krijg ik een foutmelding;
tadokit.tadocloud.error (11)
Verder functioneert het systeem prima, net Aangeschaft.
0
Antwoorden
-
Hetzelfde probleem hier :(0
-
Wat zegt helpdesk ivm dit probleem?
0 -
Nieuw gekocht en verse installatie, idem dito. Dacht dat het te maken had met dat er nog geen (of te weinig relevante) gegevens waren, maar blijkbaar niet dus.
0 -
Antwoord:
Bedankt dat u contact met ons opneemt.
Het Energiebesparingsrapport geeft een overzicht van de manieren waarop tado° u de afgelopen maand heeft geholpen te besparen. Het Energiebesparingsrapport is beschikbaar op de eerste dag van elke maand voor de vorige maand, wat de reden is dat u nog steeds niets ziet in uw Energiebesparingsrapport.
Als u tijdens deze eerste maand van het gebruik van tado° weinig verwarmingsactiviteit heeft, zal tado° niet genoeg gegevens hebben om uw totale besparing in te schatten. Echter, tado° zal nog steeds de individuele statistieken in het Energiebesparingsrapport laten zien. Voor maanden met weinig of geen verwarmingsactiviteit die zullen volgen, zult u het Energiebesparingsrapport ontvangen, maar het zal zeggen: "U heeft niet gespaard.", omdat u weinig of geen verwarmingsactiviteit had.
Als u nog vragen heeft, laat het me dan weten.
Met vriendelijke groeten,1 -
Hmm ok maar ik kan de hele widget niet openen want daar komt die cloud error meteen. Ik wacht wel even af tot de nieuwe maand.0
-
Beetje slordig dat er niet gewoon een melding "we hebben nog geen gegevens" oid komt, die melding die er nu komt zou een eindgebruiker niet te zien moeten krijgen.
Bugje...
0 -
Ik denk dat bij de Android versie er inderdaad komt dat ze nog over te weinig gegevens beschikken, maar is ook al tijdje geleden...
0