Hoe kan mijn Tado apparaten qua firmware updaten
Beste Antwoorden
-
Gewoonlijk gebeurt het updaten vanzelf. Als gebruiker kun je het niet beïnvloeden. Vraag de Tado helpdesk of het kan.5
-
Op de Duitse versie van de community zag ik het volgende antwoord van Tado op een vergelijkbare vraag:
Christoph | Moderator
5. Februar bearbeitet 5. Februar
Hi, die neue Version ist 66.*.
Wie gesagt, die werden Schubweise verteilt. Die ersten 50.000 sind seit Montag entweder schon aufgespeilt oder bekommen das Update gerade noch.
Ich weiß leider nicht ganz genau wie lange das insgesamt dauert, bis alle Geräte das haben.
Beste Grüße
Christoph
5
Antwoorden
-
Sorry de ene heeft firmware 54.9 en de andere 66.10
-
Ik heb een nieuwe kraan en die heeft ook een hoger firmwarenummer dan de oudere kranen.0
-
Het kan wel handmatig starten. Werkt ook niet direct maar na een paar dagen is alles wel gelijk.
Ga naar instellingen/HomeKit en dan druk op de betreffende knop of thermostaat. Daar staan firmware updaten0 -
Deze mogelijkheid is alleen beschikbaar voor Homekitgebruikers. Als je alleen de Tado app gebruikt kun je zelf geen updates starten.
0 -
zie eerder stelde vraag en antwoord van Tado
0 -
Manuele check zou mogelijk moeten zijn!
De meeste mensen zullen het systeem gewoon zo laten, maar mensen zoals wij, zullen altijd het laatste willen, anders komen ze hier niet denk ik ;)
1 -
Hoe lang mag een firmware update duren? Mijn radiatorknop is al uren bezig...
0