w.Intercom = i;img.ProfilePhoto.ProfilePhotoMedium { padding: 10px; }tado° Community Forum Sunset — tado° Community

tado° Community Forum Sunset

Sam_B
Sam_B Admin

Het tado° Community Forum stopt in augustus 2025.

Vanaf 1 augustus zal de URL naar de community worden doorgestuurd (eventuele bookmarks gaan verloren). Berichten en antwoorden blijven tot eind augustus beschikbaar en zichtbaar.

We hebben gemerkt dat de meerderheid van de recente onderwerpen op het Community Forum ondersteuning vereisen van tado° agenten, in plaats van de expertise van onze doorgewinterde moderators. Omdat het forum niet voldoet aan het doel om problemen van klanten op te lossen, heeft tado° de strategische beslissing genomen om het forum te sluiten.

Voor Feature Aanvragen

We hebben alle eerder ingediende feature aanvragen vastgelegd en we zullen doorgaan met het verzamelen van suggesties en feedback via de support chat.

Voor Support

Bezoek onze Helpdesk voor  tado° V3+ en eerder en tado° X   met honderden artikelen gericht op het beantwoorden van vragen van bestaande klanten.

Klik op het oranje chat icoon in de rechter benedenhoek van je scherm om contact op te nemen met ons Klanten Ondersteuningsteam.

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Het grootste probleem is antuurlijk dat het Community Forum feilloos blootlegt hoe laks Tado is bij het oppakken van redelijke verzoeken voor verbeteringen.

Er wordt voortdurend "vastgelegd en verzameld" maar er wordt gewoon geen moer aan gedaan.

Het stoppen van een forum is een bekende stap bij vergelijkbare bedrijven, een stap op weg naar de totale ondergang.

• douwexyz
    douwexyz
    21 July aangepast

Ik vond het al vreemd dat ik als "doorgewinterde moderator" niet meer in staat was in te loggen, maar natuurlijk, eerst Emcee weggejaagd en nu het forum sluiten. Case closed. Het kwartje is gevallen.

Zal mij benieuwen hoelang V3 nog verkrijgbaar is. Als dat stopt, is het snel gedaan met TADO.

Ik hoop dat ze de servers nog wel even laten draaien, maar ik ga mij vast voorbereiden op off-line gebruik van het systeem.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Okee mensen, die aankondiging was alleen "een test".

Het forum blijft gewoon.