w.Intercom = i;Tado X kost me bakken met geld, geen service team beschikbaar. Moet steeds opnieuw monteren — tado° Community

Tado X kost me bakken met geld, geen service team beschikbaar. Moet steeds opnieuw monteren

MarkAa
MarkAa
16 February aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Weet iemand hoe ik de klanten 'service' van Tado telefonisch kan bereiken?

Ik moet mijn thermostaatkranen met grote regelmaat (tot nu toe keer of 20 in 2 maanden tijd) opnieuw 'monteren'. Als dat gebeurt gaan ze in een soort van failsafe modus waardoor de verwarming vol open gezet wordt. Dit kost me tot nu toe 1.500 euro aan onnodige stookkosten. Ik durf bijna niet van huis te gaan, want als alles weer volle bak staat de draaien.... Ik kwam een keer thuis en de huiskamer (grootste ruimte) was verwarmd tot 38 graden!!!

Ik heb 20 thermostaat kranen en maar liefst 3 bridges. Advies was 1 of 2, maar wilde geen gezeur.

Heb veel positieve verhalen gelezen over Tado, maar een niet telefonisch bereikbare helpdesk zorgt voor extreem wrange smaak.

Heb al geprobeerd te chatten, te mailen, review achter te laten na vraag om review na het mailen, maar bellen weigeren ze. Oplossen ook tot nu toe. Investering van 3.000 euro en onnodige stookkosten van 1.500 euro met een niet werkend systeem.

Sta op het punt alles in de kliko te gooien.
Getagd:

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Tado klantenservice is niet telefonisch te bereiken, dat moet je via die chat doen. En volhouden tot je ipv de AI robot een echt persoon aan de lijn krijgt.

• Wie kan mij helpen kan sinds kort niet meer inloggen via mijn PC (Mac) blijft rondcirkelen maar geen contact open dus echt niet.Via telefoon wel.

• Hallo @MarkAa @Sjors16,

Om te bevestigen wat er al is gezegd in het gesprek, moet je contact opnemen via onze chat.

Zodra je een medewerker hebt, kun je heen en weer mailen om een oplossing te vinden.
    Als het probleem in de toekomst opnieuw optreedt, kun je je vorige chat heropenen door je medewerker opnieuw te mailen.

• Soms is direct contact met een medewerker veel effectiever. Moet altijd een optie zijn vind ik.

• @Emcee, zoals je kan lezen zoek ik telefonisch contact. Contact via de chat duurt meerdere dagen, en voor we dan de spreekwoordelijke vinger op de wond hebben, zijn we maanden verder. Want mijn God, wat reageert jullie chat langzaam. Daar heb ik geen geduld voor. Dus wederom verzoek ik jullie vriendelijk doch dringend om telefonisch contact met mij op te nemen. Mijn nummer heb ik op diverse wijzen bekend gemaakt.
  • Douwe
    Douwe Volunteer Moderator

Helaas, gaat niet gebeuren. Enige opties zijn mail of chat.