Ik heb een tado x , kan een draadloze thermostaat de draadloze thermostaatknoppen aansturen?
Ik heb stadsverwarming en heb geen kamerthermostaat.
In mijn woonkamer heb ik 3 radiatoren met daarop Tado X slimme radiatorknoppen.
Ook heb ik een Tado X Slimme Draadloze Thermostaat in de woonkamer geinstalleerd
ik heb in alle knoppen een schema ingesteld ( dit zelfde schema zit ook in de Slimme Draadloze Thermostaat) en de woonkamer wordt ook netjes verwarmt volgens dit schema.
Nu mijn vraag : kan ik met de Slimme draadloze thermostaat de temperatuur in de woonkamer beinvloeden? (bv als het schema aangeeft dat wij een vaste morgen afwezig zijn en de temperatuur op 15 graden hebben ingesteld maar dat we alsnog thuis zijn en het 20 graden willen hebben ) Kan dit dan door de Slimme thermostaat op 20 graden te zetten? Ik heb dit uitgeprobeerd maar het lijkt niet te werken
De Slimme thermostaat is zichtbaar in de app en zit in de ruimte "woonkamer"
elke radiator zit ook in de ruimte "woonkamer'.
Ik heb in de app dus 4 tegels "woonkamer"
Heeft iemand een mogelijke oplossing?
vr.gr.
Cees F
Beste Antwoord
-
Ja, maar je zult de configuratie moeten aanpassen. Temperatuur regel je per kamer (tegel).
Dus eerst alle apparaten verplaatsen naar 1 kamer. Daarvoor moet je de kamer selecteren uit de lijst, en niet de naam opnieuw intypen, want dan krijg je verschillende kamers (tegels) zoals nu.
Vervolgens maak je de thermostaat meettoestel van de kamer (Als dat niet al automatisch zo is).
dan heb je 1 schema, en je kan op elke knop en de thermostaat de temp aanpassen, en de andere apparaten volgen dan.0
Antwoorden
-
:) Bedankt André,
Het werkt !!!
Dit is inderdaad de oplossing.
Perfect, bedankt voor je snelle reactie👍
Vr.gr.
Cees1