w.Intercom = i;Tado warmtepomp vloerverwarming — tado° Community

Tado warmtepomp vloerverwarming

Hallo
Laat ik beginnen met dat ik er werkelijk waar geen verstand van heb dus jip en Janneke taal graag 😅.

Wij hebben beneden vloerverwarming en een tweewegklep.
Op de 1e en 2e verdieping radiatoren met tado x ( al geïnstalleerd).
Ook hebben wij een warmtepomp en cv.

Nu heb ik op aanraden van tado 2x de draadloze temperatuursensor en 2x de draadloze ontvanger gekocht.

Vandaag is door mijn vader (voormalig elektricien maar tado is nieuw) de draadloze ontvanger beneden aangesloten op de 2 wegklep. De draadloze temperatuursensor hangt aan de muur en werkt.

De 2e draadloze ontvanger aangesloten op de warmtepomp.

Nu de problemen.
Als ik beneden de stroom van de draadloze ontvanger (DO) uitzet gaat de tweewegklep en dus de vloerverwarming ook uit. Ook als ik de verwarming via mijn app uitzet. Echter zodra ik de DO boven ook installeer reageert de 2wegklep niet meer. Dus dat is probleem 1. Ik heb geprobeerd via de app om de DO beneden ook alleen op de temperatuursensor te koppelen en de DO boven alleen met de draadloze knoppen maar ook dit haalt niks uit.

Daarbij komt het probleem dat er een knop in de app zit met watertemperatuur. Nu is dit bij een warmtepomp max 55 graden wat mij is verteld. Maar de vloer mag maar tot 40 ik had deze dus op 40 ingesteld. Echter toen ik ging douchen was het water gewoon veel kouder dan normaal terwijl dit via de cv hoort te gaan niet via warmtepomp.
Ik via de app de temperatuur veranderd naar 55 zodat ik weer kon douchen maar toen sloeg dus beneden de vloerverwarming op hol.

Graag hiervoor een oplossing in zeer simpele taal🙂

Alvast bedankt