Activeren 1 jaar gratis Auto-Assist: steeds "Verbinding met de server mislukt"
Avikoo
✭
"Verbinding met de server is mislukt.
Controleer je internetverbinding"
Dat is continu het bericht onderaan de pagina om in de app Auto-Assist te activeren. Dit ivm de actie 1 jaar gratis. Aanmelden kan tot 15 januari en het zou fijn zijn als dit ondanks de huidige foutmelding wel lukt.
Hebben meer mensen hier last van?
Screenshots: https://imgur.com/a/Ur386ok
Zowel via WiFi als 5G krijg ik deze melding.
Ondertussen is het logo/tegel van Auto-Assist in het hoofdscherm al wel aangepast met '1 jaar gratis' erbij. Lokaal heeft de app dus geregistreerd dat ik op de banner heb geklikt. Toch werken de Auto-Assist functies nog niet en blijft hij bij het activeren van het gratis abonnement de foutmelding geven.
Alle andere functies in de app werken gewoon. Alle andere apps, IoT, websites, alles werkt gewoon dus mijn internetverbinding werkt prima. Zowel op 5G als WiFi. Helaas geven beide providers, hollandsnieuwe voor 5G en Odido glasvezel, geen toegang tot IPv6. Hopelijk is de server ook gewoon via IPv4 te bereiken en ligt het daar niet aan.
Controleer je internetverbinding"
Dat is continu het bericht onderaan de pagina om in de app Auto-Assist te activeren. Dit ivm de actie 1 jaar gratis. Aanmelden kan tot 15 januari en het zou fijn zijn als dit ondanks de huidige foutmelding wel lukt.
Hebben meer mensen hier last van?
Screenshots: https://imgur.com/a/Ur386ok
Zowel via WiFi als 5G krijg ik deze melding.
Ondertussen is het logo/tegel van Auto-Assist in het hoofdscherm al wel aangepast met '1 jaar gratis' erbij. Lokaal heeft de app dus geregistreerd dat ik op de banner heb geklikt. Toch werken de Auto-Assist functies nog niet en blijft hij bij het activeren van het gratis abonnement de foutmelding geven.
Alle andere functies in de app werken gewoon. Alle andere apps, IoT, websites, alles werkt gewoon dus mijn internetverbinding werkt prima. Zowel op 5G als WiFi. Helaas geven beide providers, hollandsnieuwe voor 5G en Odido glasvezel, geen toegang tot IPv6. Hopelijk is de server ook gewoon via IPv4 te bereiken en ligt het daar niet aan.
0
Beste Antwoorden
-
@Emcee Bedankt! Werkt nu inderdaad!0
Antwoorden
-
Ik zou zogezegd een jaar gratis hebben enkel duurde dit 1 week..
Mogelijks is het een gelijkaardig probleem?0 -
Hm dat klinkt ook niet goed. Misschien ook nooit 'echt' geactiveerd op de achtergrond?
Het activeren wil vandaag nog steeds niet. Wel stond opnieuw de banner er met het aanbod, terwijl op het logo/tegel van Auto-Assist nog steeds ’1 jaar gratis' staat alsof het al geactiveerd is: https://imgur.com/a/z4yOtC9
Via Tado support heb ik inmiddels een case lopen. Maar tips of hulp zijn welkom. Of nog meer anderen met hetzelfde probleem om duidelijker te krijgen waar het fout gaat.0 -
Hallo @Emcee
Dank je. Vandaag is het probleem er nog, en is het nog wachten op inhoudelijke reactie van support. De zekerheid waarmee je zegt dat ze het kunnen oplossen geeft wat vertrouwen, dat het een (inmiddels) bekende oorzaak en daarmee oplossing heeft. Ik hoop ergens komende week van ze te horen0 -
De app verwijderen en opnieuw installeren heeft dit probleem bij mij verholpen.0
-
@TMLWRS Mooi dat dat voor jou heeft geholpen. Hier had het helaas geen effect.1
-
Hetzelfde hier, kan iemand bij Tado dit voor mij activeren? Wel vervelend, leuke actie, maar dan geen mogelijkheid om het te activeren…
0 -
Ik heb hier ook helaas laat van, ik heb nu de laatste kans om te activeren heeft de melding aan, maar kan hem niet activeren, kan iemand mij helpen?0
-
Ik heb tegelijk met deze community thread een melding gemaakt via Ondersteuning in de app. Misschien kunnen jullie dat proberen, met evt een link naar deze thread zodat ze weten wat te doen? Evt kan @Emcee helpen?0
-
Hallo darth_radiator, rodyingram
Helaas kan ik niets direct voor je doen. Je moet een chat starten. Je zult eerst worden beantwoord door een bot, die je eigenlijk niet echt zal kunnen helpen. Zodra je de optie 'praat met een mens' krijgt, selecteer die optie, en een medewerker zal Auto-Assist voor je kunnen activeren.0