w.Intercom = i;Reset thermostaat X werkt niet na (harde) reset. Symbool knippert niet. — tado° Community

Reset thermostaat X werkt niet na (harde) reset. Symbool knippert niet.

Tos
Tos
4 januari aangepast in Algemene vragen en opmerkingen

Ik had een aansluiting bij KPN en ben overgestapt naar Ziggo. De bridge koppelen met het nieuwe netwerk ging prima, alleen de thermostaat koppelen met de bridge ging niet. Ook niet na een normale en harde reset kreeg ik wel 'Hi!', maar geen knipperend symbool te zien. Heeft iemand hier een werkende oplossing voor? Mijn dank is nu al groot.

Getagd:

Antwoorden

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik denk niet dat je bridge en thermostaat opnieuw moet koppelen als je van provider verandert…

Maar ik heb een V3+ geen X dus wellicht is dat iets anders.

• Douwe
    Douwe Volunteer Moderator
    Zie de andere topics op dit forum betreffende Matter
  • qmunity
    qmunity ✭✭✭

Hou heb je de radiator thermostaat terug gezet?

Je moet de batterij uithalen, weer aansluiten, kort wachten tot de tado logo te zien is en dan og voor dat Hi komt de display 5s indrukken. Dan zou het werken.

• Dank voor alle berichten. Ik heb bovenstaande oplossingen geprobeerd, helaas zonder resultaat. Het vreemde is dat het met de KPN aansluiting hiervoor wel gewoon heeft gewerkt. De virusscanners en VPN staan uit, draadloze verbindingen allemaal op 2,4Ghz. @qmunity Ik heb de X versie en daarbij is uberhaupt geen Tado logo te zien bij de opstart. De thermostaat is gereset naar fabrieksinstelling, Ik krijg alleen geen knipperend symbool te zien en kan dus niet koppelen met de bridge. De thermostaat werkt wel, alleen handmatig helaas. Mocht iemand nog een suggestie hebben, dan hoor ik het graag.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Mijn suggestie is om contact op te nemen met support via de chat…

• qmunity
    qmunity ✭✭✭

Ik heb de X versie en daarbij is uberhaupt geen Tado logo te zien bij de opstart.

Ik heb ook de tado X en ik zie wel een tado logo als het opstart.

We hebben het wel over de radiator thermostaat of niet?

• Nee, helaas hebben we het over de bedrade thermostaat…. Evengoed bedankt voor de geboden hulp