w.Intercom = i;Toch weer overstappen naar Tado — tado° Community

Toch weer overstappen naar Tado

RobbieV
RobbieV
december 2024 aangepast in Algemene vragen en opmerkingen
Hallo allenaal,

Vorig jaar heb ik tado gehad en het werkte niet zoals ik wilde, dus heb ik het weer terug gestuurd en de domme installatie weer terug geplaatst.

Nu zou ik toch toch weer openstaan om tado in huis te halen nadat ik het een en ander helder heb.

De situatie hoe ik het had met de tado in huis. Beneden in de woonkamer hing een bedrade thermostaat en boven op 3 slaapkamers en een badkamer had ik de tado thermostaat knoppen geïnstalleerd
(eerder had ik ook tado knoppen beneden in de woonkamer, maar dit was niet nodig begreep ik later).

De cv ketel bleef continu branden en de vloer verwarming aansturen. Het was op een gegeven moment 26 graden in huis.

Hoe moet ik de boel installeren om in de kamer van m'n kind de temperatuur nachts op 20 graden te houden zonder dat het beneden in de woonkamer 30 graden gaat worden? Moeten er beneden in de woonkamer ook tado knoppen gemonteerd worden op de radiatoren (als hier ook de thermostaat al hangt)?

Ik zou het graag een keer goed geregeld willen hebben in mn huis, dus ik hoop dat jullie mij uitleg kunnen geven zodat ik tado toch weer een kans ga geven.

Alvast bedankt voor de reacties!

Beste Antwoord

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Antwoord ✓
    Huiswerk voor vandaag: https://support.tado.com/nl/articles/3387257-moet-ik-slimme-radiatorknoppen-toepassen-in-de-kamer-waarin-ik-al-een-slimme-thermostaat-of-draadloze-temperatuursensor-geinstalleerd-heb

lezen en begrijpen. Straks overhoring 😉