w.Intercom = i;Kan iemand helpen met welke TADO producten ik moet aankopen ? — tado° Community

Kan iemand helpen met welke TADO producten ik moet aankopen ?

Hello,

Ik heb het al een aantal keer proberen te vragen via de TADO productzoeker maar ook hun chat maar daar zeggen ze de ééne keer moet ik de X kopen, de andere de V3 en de andere zegt dat er niets compatibel is …

Dus ik geraak er niet uit :)

Beneden is vloerverwarming op basis van water en een thermostaat.

Boven is er een aparte thermostaat met radiatoren.

Ze werken wel beide volledig apart, dus ik moet niet de thermostaat beneden op 23 zetten op bv boven ook 23 te krijgen.

Ik heb een aantal foto's toegevoegd van de huidige apparatuur.

Ik zou graag beide thermostaten vervangen & boven de radiatorknoppen vervangen, alles door TADO.

Iemand een idee wat ik moet kopen ..?

Antwoorden

• Hallo @Wstephane

Mocht niemand van onze communityleden op je reageren, weet dan dat je ook contact kunt opnemen met tado° support via de live chat. Onze medewerkers kunnen een compatibiliteitscontrole uitvoeren en je een lijst met aanbevolen apparaten geven.

• Dag @Emcee Al een paar keer gedaan, maar daar krijg ik telkens een ander antwoord..

De éne zegt dat ik de V3 moet kopen, de andere de X-versie, de andere zegt dat ik geen TADO kan gebruiken omdat het niet compatibel is.. Dus daarom dacht ik het hier eens te vragen..