w.Intercom = i;Na installeren temperatuursensor slaat ketel enkel aan bij warmtevraag uit de badkamer — tado° Community

Na installeren temperatuursensor slaat ketel enkel aan bij warmtevraag uit de badkamer

Goedendag,

Ik heb een Tado V3 systeem. De hoofdthermostaat hangt in de woonkamer. Er zijn drie slaapkamers en een badkamer met slimme thermostaten.

Om de temperatuur in de badkamer beter te kunnen lezen/bedienen (radiatorknop hangt nogal hoog in de badkamer) heb ik een temperatuursensor gekocht en geinstalleerd. De temperatuursensor werkt prima in de badkamer. Ik zie hem in de app bij instellingen netjes in de badkamer ook netjes als meetinstrument vermeld en het werkt daar ook.

Maar helaas slaat de ketel nu niet meer aan als er warmtevraag is in de andere kamers. Niet in de woonkamer en niet op zolder waar ik dit bericht nu type. In de woonkamer en op zolder wordt het nu enkel nog warm als ik ook in de badkamer warmtevraag creeeer. Dat werkt wel maar is niet de bedoeling natuurlijk met een slimme thermostaat.

De thermostaat in de woonkamer en de draadloze ontvanger al een keer opnieuw opgestart; helpt niet.

Hebben jullie tips?

Alfons

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Kijk wat de zoneregelaar is in alle ruimten, dat moet de thermostaat zijn die met de ketel is verbonden (of de draadloze ontvanger als je die hebt)