w.Intercom = i;Mijn bedrade slimme thermostaat werkt niet meer automatisch — tado° Community

Mijn bedrade slimme thermostaat werkt niet meer automatisch

Mijn Tado bedrade slimme thermostaat werkte als zoneregelaar voor alle radiatoren in huis. Werd er warmte gevraagd dan deed hij zijn werk. Nu zijn er d ze week updates geweest, te merken aan vreemd gedrag van temperatuur sensoren en radiatoren. En nu reageert de thermostaat niet meer hoewel hij wel overal al zoneregelaar staat vermeld. Ik moet nu via de app of handmatig de zoneregelaar op "verwarmen" zetten en dan wordt de klep van de (stads) verwarming open gezet. Niet zo'n probleem want alle radiatoren staan uit. Hoe zorgen ik dat de zoneregelaar werkt zoals ik gewend was. Het is nu een veredelde temperatuur sensor zonder kamer.

Beste Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Antwoord ✓
    Ik denk niet dat het aan een update ligt.
    Firmware versies zijn 92.1(bridge),
    215.2(thermostaat) en 215.1(knoppen) bij mij. Alles werkt normaal hier.
    Branden er 3 leds continu op de bridge?

En je zou kunnen proberen de thermostaat te resetten:
    https://support.tado.com/nl/articles/3453117-hoe-kan-ik-mijn-tado-apparaten-opnieuw-starten
  • WPSerg
    WPSerg
    Antwoord ✓
    Mijn versies zijn hetzelfde. De bridge heeft 3 lampjes continue. Maar de restart van de thermostaat loste alles op. Dank

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    X of V3? Hoe weet je dat er updates zijn geweest?
    Zijn alle apparaten online (verbonden met de bridge) ?
  • WPSerg
    WPSerg
    24 november aangepast
    Dank voor je antwoord. Het is de oude versie en alle apparaten zijn online en de bridge is verbonden met het internet.
    Als er een update bezig is zie je dat aan het update icoontje op het apparaat. En vorige week kwam ik dat een paar keer tegen.