w.Intercom = i;Is het afdekplaatje compatibel met tado x thermostaat? — tado° Community

Is het afdekplaatje compatibel met tado x thermostaat?

Ik heb geen idee of de afdekplaat compatibel is met beide thermostaten (v3 en x). Iemand ervaring?
Ik heb tado x en wens afdekplaat te installeren...

Antwoorden

• Hallo @SvenB81

Dat is een goede vraag, en ik wist het zelf ook niet zeker. Na wat zoeken in het V3+ Helpcentrum en het tado° X Helpcentrum, ontdekte ik dat alleen het eerste een artikel over de afdekplaat had. Hieruit concludeer ik dat de afdekplaat die momenteel wordt verkocht, niet past op de tado° X.

• Tado Helpdesk liet me weten dat het wel compatibel zou moeten zijn. Ondertussen heb ik het aangeschaft en installeer ik het hopelijk zonder problemen dit weekend.

Ik laat iets weten!

• @SvenB81

Zij zijn waarschijnlijk beter geïnformeerd dan ik, dus ik vertrouw op hun informatie.

Ja, laat het mij en het forum alsjeblieft weten! 🙂

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Ik denk dat het "probleem" meer zit in de kleurstelling en design van de plaat tov v3 en X, dan in een andere vorm van compatibiliteit.

Als het je niet uitmaakt hoe het eruit ziet kun je ook een universele afdekplaat bij de bouwmarkt halen en 15 euro besparen…

• Heeft iemand hier inmiddels al wat meer informatie over? Graag zou ik ook een Tado X aanschaffen, maar hangt wel af van deze afdekplaat. Mijn vorige bewoners hadden rondom een groter formaat thermostaat heen gespachteld en dus ziet het er niet uit met dit kleinere formaat thermostaat.