w.Intercom = i;Draadloze ontvanger blijft offline na stroom onderbreking — tado° Community

Draadloze ontvanger blijft offline na stroom onderbreking

Dag, gebruik al jaren Tado zonder grote probemen. Vandaag heeft de netwerkbeheerder de stroom enkele uren uitgeschakeld. Nu de stroom weer enkele uren terug is blijft de draadloze ontvanger offline, herstart en opnieuw pairen geprobeerd, thermostaten op de radiatoren sturen de CV ook niet aan en het begint onaangenaam fris te worden. Iemand een suggestie?

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Heeft de drl ontvanger wel spanning? Is pairen gelukt, of niet?
    Is deze nog steeds als zoneregelaar in alle ruimtes geconfigureerd?
  • Heb contact met Tado en heb nu de draadloze ontvanger verplaatst uit de CV ruimte naar de woonkamer ondanks dat er voor de onderbreking niet is aangepast. De ontvanger heeft nu geen foutmelding meer maar bij warmte vraag gaat de led wel aan maar de CV niet. Via de oude bedraadde thermostaat kabel heb ik de ontvanger aangesloten aan de CV.
    Maar nog geen succes via de chat krijg ik de vraag om een foto te maken van de aansluiting in de CV (Intergas Xtreme 36)
  • Inmiddels is het 19:45 en is de CV weer gaan werken, misschien heeft de tijdelijke en wat langere uitschakeling van de CV omdat ik voor Tado een foto van de interne aansluiting heb gemaakt geholpen, geen idee. Laat het even zo en merk vanzelf of morgen alles ook nog werkt.