w.Intercom = i;Tab water — tado° Community

Tab water

Ik heb een tado v3 en een Intergas hre ketel. Ik krijg mijn ketel tabwater máar niet op 60c hij blijft staan op 55c. Er zijn twee monteurs geweest en die kunnen het ook niet verhelpen . Ze geven de schuld aan de tado thermostaat. Ze zeggen dat ik dat in de app moe doen. Maar goed dan? Ik kan nergens in de app vinden waar ik dat kan aanpassen.

Kan er iemand mij helpen?

Beste Antwoord

• camillerep
    Antwoord ✓
    Dank je wel voor je perfekte uitleg. Het is mij gelukt.....mijn tabwater staad nu op 60 c.....

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    In de app, tegel Warm water, wijzig temperatuur, of beter, maak een schema met 1 tijdblok voor de hele dag met een vaste temperatuur (60°)
  • De tegel warm water wijzigen ontbreekt in mij tado app. Ik kan alleen het water van de verwarming instellen
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    23 oktober aangepast

Dat klopt dat is een bug in de Tado. Is al vaak bediscussieerd op het forum, gebruik eens de zoekfunctie.

Dan vind je bijvoorbeeld dit:

• Wat bedoel je met HW?
  • Stefan123
    Stefan123
    23 oktober aangepast
    Zoek op Google even naar de installateurshandleiding van de Tado V3+ thermostaat (hoofdstuk 5). Dat is de snelste manier. Daar zie je stapsgewijs hoe je HW (warm water sturing) aan kan zetten. Na dit aangezet te hebben zie je ook een tegel terug in de app.

Vervolgens een schema aanmaken zoals @Rob2 voorstelt.