w.Intercom = i;Toevoegen kamers in de app — tado° Community

Toevoegen kamers in de app

Bij het eerste gebruik van de tado x app na download is de stap om kamers toe te voegen door mij overgeslagen. Nu blijkt dat er - achteraf - geen mogelijkheid lijkt te zijn dit alsnog in de app te doen. De tado x helpdesk verwijst enkel naar de algemene installatie van de app.

Moet ik de tado x app eerst verwijderen, opnieuw op mijn mobiel downloaden en bij de installatie wel meteen de kamers in de woning toevoegen. Of bestaat er in de app een andere manier?

Getagd:

Beste Antwoord

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓

Je hoeft niet de app te verwijderen maar het makkelijkst is wel de knoppen verwijderen die je in een andere kamer wilt zetten, dan weer toevoegen, en nu wel een kamer aanmaken.

LET OP dat als je 2 knoppen in 1 kamer hebt, je NIET twee keer een kamer met dezelfde naam moet aanmaken, maar bij de 2e knop dezelfde al eerder aangemaakte kamer kiezen uit het lijstje.

Antwoorden

• Dank voor je snelle reaktie. Begrijp ik je goed dat ik bijv. de knop Verwarming of Warm water dien te verwijderen en vervolgens weer toevoegen om daarna een kamer aan te maken? De functie voor het verwijderen van deze knoppen is echter onvindbaar in de app.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Oh ik dacht dat je slimme knoppen had en die allemaal in de default kamer geplaatst had.

Als je alleen maar een thermostaat hebt en geen radiatorknoppen dan zijn er helemaal geen kamers om aan te maken… en de naam van de kamer waar die nu zit kun je gewoon aanpassen in de instellingen.

• Nee, sorry voor de verwarring. De slimme tado x radiatorknoppen volgen nog deze maand. De kamers volgen dan later.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Het woord Verwarming kun je gewoon aanpassen naar Woonkamer ofzo. Dat moet je dus eerst doen en dan pas de knoppen toevoegen, en voor degenen in je in de woonkamer plaatst moet je dan niet weer "Woonkamer" intikken maar de Woonkamer kiezen uit het lijstje!