w.Intercom = i;Thermostaat V3 werkt niet meer na opnieuw aanmelden — tado° Community

Thermostaat V3 werkt niet meer na opnieuw aanmelden

Goedendag,

Afgelopen maandag was het tijd om de verwarming weer eens aan te zetten, dus wilde ik de vorstbeveiligingsstand van de thermostaat annuleren via de App.

Bij het openen van de App moest ik opnieuw inloggen en kreeg ik de keuze een nieuwe woning aan te maken danwel mijzelf aan te melden bij een bestaande woning.

Ik koos de laatste optie maar moest een uitnodiging van de systeemeigenaar hebben. Huh, dat ben ik zelf! Dus telefoon weggelegd en ingelogd via de website op mijn laptop. Zelfde probleem.

Dan maar een nieuwe woning aanmaken. Kon niet want mijn mailadres was al in gebruik bij een andere woning. Huh?

Met een ander mailadres dan maar toch een nieuwe woning aangemaakt en de bridge en thermostaat aangemeld middels de QR codes.

Vreemd, maar so far so good.

Vervolgens de thermostaat met temperaturen en tijden ingesteld en de open haard aangezet zodat de CV niks hoefde te doen.

De volgende ochtend werden we wakker met een temperatuur van 24,5 C in de woonkamer. Huh? De thermostaat stond ingesteld op maximaal 20 C en enkel gedurende avonduren als we thuis zijn, overdag en 's nachts op 18 C.

De thermostaat van de muur gehaald en de CV ging uit. Thermostaat op de muur, in vorststand gezet en CV ging weer aan. Thermostaat er weer af, nieuwe batterijen maar dit hielp niets.

Ik hoor de thermostaat ook niet "klikken" of iets dergelijks.

Wat is hier aan de hand? De eerste thermostaat was na 2 jaar kapot. Deze V3 is twee jaar oud.

En wat was / is er met mijn oude account aan de hand?

Dank alvast voor een antwoord dat mij op weg kan helpen.

Groet,

Michel

Reacties

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dat soort vragen kun je beter bij support stellen via de chat op de website, want daar kan men kijken wat er met accounts aan de hand is.

Hier praat je met mede-gebruikers die daar niet in kunnen kijken.

• Dankjewel @Rob2 . Hopelijk is hier wel iemand die het tweede deel van mijn vraag kan beantwoorden, waarom de CV op volle toeren draait als de TADO thermostaat er tussen hangt terwijl deze volgens zijn programma uit staat.

• Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Dat komt omdat ie nu niet goed geconfigureerd is.

Support kan het wel terug zetten zoals het was voor het mis ging.