Radiator knoppen reageren niet op temperatuur instelling
Ik hoop dat hier iemand kan helpen. Onze knoppen reageren niet meer op het schema of losse temperatuur instellingen via de app of via handmatig draaien.
Ik heb ze gereset maar dat doet niet. Ik hoor ze ook gewoon niet open/dicht draaien om waterstroom te reguleren.
Ik heb een maand terug een refurbished thermostaat aangesloten als vervanging van mijn eerste versie (2019). Die is bedraad aangesloten op de intergas extreme. De ketel geeft wel gewoon warm water dus die schakeling lijkt prima.
Iemand een idee?
Ik heb ze gereset maar dat doet niet. Ik hoor ze ook gewoon niet open/dicht draaien om waterstroom te reguleren.
Ik heb een maand terug een refurbished thermostaat aangesloten als vervanging van mijn eerste versie (2019). Die is bedraad aangesloten op de intergas extreme. De ketel geeft wel gewoon warm water dus die schakeling lijkt prima.
Iemand een idee?
Getagd:
0
Reacties
-
Je kunt een nieuwe thermostaat niet alleen even aansluiten, je moet het systeem opnieuw configureren.
Heb je dat al gedaan?
1 -
Nee. Ik zie in de app alles zoals ik gewend was. Hoe kan ik dat van voor af aan doen? Het klinkt idd erg plausibel0
-
Ga naar de app en gooi de thermostaat daar weg en voeg die opnieuw toe.
En ga dan alle kamers langs in de settings en stel die (nieuwe) thermostaat daar in als "zoneregelaar".
1 -
Wat ik me ook afvraag. Ik zie op de knop het display wel de nieuwe temperatuur weergeven. Ik hoor alleen het palletje niet open draaien0
-
Haal de knop eraf en plaats opnieuw. Gaat de calibratie goed? (eindigt met ooo in display)
Kan de knop de pin van het ventiel wel indrukken? Mogelijk zit die te vast na een zomer zoner openen/sluiten.1 -
Oké de oplossing van Rob2 heeft geholpen. Heel fijn!0