Tado met Panasonic ADC09L3E5

Opties

Hi forum!

Vorig jaar een (tijdelijk) CV ketel aangesloten met daarop de Tado Starters Kit Thermostaat V3+ Draadloos. Dit vond ik erg prettig werken!

Sinds vorige week is de CV ketel vervangen door een Panasonic warmtepomp. Verwarming van het huis met vloerverwarming (boven eigen verdeler, beneden eigen verdeler). Nu wil ik graag de Tado gebruiken om mijn vloerverwarming te regelen. Wat is hier de beste manier voor om dit in te regelen? Ik ben op zoek in welke richting ik moet zoeken (wat me op het moment nog niet helemaal duidelijk is). Iemand tips?

Antwoorden

  • Herres
    Herres ✭✭✭
    Opties
    Mooi apparaat. Maar niet compatibel met Tado lijkt mij. Het heeft een eigen controller en internet verbinding.
    Als ik u was zou ik dit verder bespreken met uw installateur.
  • ReinRB
    Opties

    Dank voor je reactie Herres! De aansturing van de warmtepomp lijkt inderdaad niet mogelijk maar ik was op zoek naar andere opties. Dus bijvoorbeeld:

    • 2 maal een 3-weg klep voor de vloerverwarmingverdelers en die aansluiten op Tado
    • op de verdeler op iedere zone/groep een "automatische" thermostaatkraan plaatsen en die koppelen met Tado

    Zien jullie hoon in dit soort opties of is er een andere betere/eenvoudigere/mooiere uitwerking mogelijk?