Hoe kan ik mijn Tado gegevens resetten?

Opties

Ik heb een stomme actie gedaan heb bij mijn zusje wat Tado Slimme radiator knoppen en een bridge geïnstalleerd. Ik had haar deze aanbevolen omdat ik het zelf ook naar tevredenheid gebruik. Nu heb ik een uitnodiging gestuurd naar mijn email adres en kon toen in de Tado App alles zien van mijn zusje haar instellingen. Toe uitgelogd en opnieuw ingelogd op mijn Tado. Dat ging dus niet meer. Hoe kan ik alles resetten voor mijn eigen huis zodat ik weer gebruik kan maken van de Tado app.

Hoor graag jullie advies.

Antwoorden

  • Andreplusplus
    Opties
    Ga naar instellingen, Mensen terwijl je ingelogd ben bij je zus. Kies je e-mail en selecteer toegang intrekken
  • Beste André, dank voor je reactie. Had ik al gedaan. Maar dat werkte niet. Ik heb het zojuist opgelost door een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres alle thermostaat knoppen opnieuw ingesteld en nu werkt alles weer.
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Zou niet moeten kunnen, zomaar een bestaande installatie aan een ander account koppelen.
  • Beste Douwe, dank voor je reactie. Ik had dat toch voor elkaar gekregen. Inmiddels is het weer opgelost. Nieuw account aangemaakt en alles opnieuw ingesteld. Werkt nu weer als vanouds.