w.Intercom = i;Afstanden gebruikt om Thuis/Afwezig in te stellen — tado° Community

Afstanden gebruikt om Thuis/Afwezig in te stellen

Je kan de radius instellen rond een locatie om "thuis" te definiëren.

Weet er iemand welke afstanden gebruikt worden in de verschillende modes (eco, balans, comfort)

en de manier waarop de overgang naar thuis gebeurd? Hoeveel wordt er in welk geval op welke afstand en aan welke temperatuur opgeward?

Antwoorden

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Je kan de afstand zelf instellen, Instellingen, Geolocatie, Woongebied.
    Standaard 400m, max 3km
  • Ja, ik kan de afstand instellen, maar wit ik zoek is hoe de overgang van afwezig naar thuis verkoopt afhankelijk van onderstaande setting. Elk van deze settings heeft een ander gedrag afhankelijk van hoe dicht je bij huis komt. Maar wat is het preciese gedrag?

ECO setting

BALANS setting

COMFORT setting

• Andreplusplus
    Andreplusplus Volunteer Moderator
    Geen idee. Ik gebruik dat ook niet. misschien tado support vragen? Maar waarschijnlijk is het een trade secret dat ze niet zomaar zullen delen.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Tja daar kom je niet achter bij Tado, dat soort details geeft men niet aan de gebruikers.

• Waarom zou dat een geheim zijn? Het is toch nuttig te weten hoe een feature werkt. Ik zal eens langs support gaan.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭

Het is niet dat het "een geheim" is, men denkt gewoon dat gebruikers te dom zijn om iets te kunnen met alles wat ook maar een beetje lijkt op technische informatie...

Waarom denk je dat er nergens een "advanced settings" pagina in de (web)app is?