w.Intercom = i;Vloerverwarming en radiatoren — tado° Community

Vloerverwarming en radiatoren

Wij hebben nu een jaar Een Tado draadloze thermostaat en willen dit uitbreiden met slimme thermostartknoppen op verschillende slaap- bad-kamers, echter wij hebben in onze woonkamer radiatoren met vloerverwarming als bijverwarming. Ik heb al van alles geprobeerd te vinden over wat hierin nu de beste oplossing is maar kan er geen wijs uit worden.

Onze vloerverwarming heeft een aparte pomp en is voorzien van een thermostartknop om de inlaat temperatuur te reguleren. Nu leek het mij het handigst om voor deze thermostartknop een zoneklep te plaatsen welke dan voorzien wordt van een door Tado aangestuurde sensor maar deze oplossing vindt ik nergens aangeboden. Ik ben redelijk technisch maar niet tuis in deze materie. Als het verantwoord is om het zelf te doen dan doe ik dat het liefst anders mag de installateur het komen doen.

Als er een oplossing is wat heb ik dan nodig?

Als vast bedankt voor de aandacht.

Antwoorden

• Herres
    Herres ✭✭✭

Bekijkt u de Tado brochure Combinatie radiatoren en vloerverwarming, en kies dan daar de voor u meest geschikte opstelling.

En anders zoek even op dit forum het is toevallig het meest besproken onderwerp.