Werking geolocatie
Mijn thermostaat draait het volledige programma terwijl ik niet langdurig niet thuis ben en geolocatie dus verwarming moet stoppen (en voorheen ook deed). Hoe kan dat?
0
Beste Antwoord
-
Knopje alle kamers uitschakelen indrukken in de app0
Antwoorden
-
Excuus voor de tikfouten: ik bedoel dat ik langdurig niet thuis ben en geolocatie aan staat en dus moet voorkomen dat thermostaat aan staat.0
-
Bedankt Douwe. Maar als ik hem toch met de hand moet uitschakelen, wat is dan de zin van de deolocatie-optie?
Groet,
Bert.0 -
..geolocatie-optie…..0
-
Ik heb geen idee, ik wil dat soort technieken niet gebruiken0
-
Is je abonnement of proefperiode afgelopen?0
-
Nee, ik heb een abonnement genomen.0
-
Als je spullen hebt waar de Tado app op staat maar die je niet met je mee neemt als je van huis gaat moet je de geolocatie niet inschakelen daarvoor.
0 -
Bedankt. De Geolocatie staat op mijn telefoon, maar die heb ik nu bij me. Ik begrijp dus niet hoe het komt dat de cv toch begint te werken. Ik vermoed dat ik de cv beter gewoon kan aan en uitzetten met de optie alles uitzetten.0
-
Het kan ook zijn dat je naast je normale schema's ook nog handmatig aan de temperatuur gezeten hebt (op thermostaat of knop of app).
Dat gaat altijd VOOR op de afwezigheid detectie. Dus als je de verwarming even wat hoger zet en dan weggaat dan blijft ie gewoon aan.
1