Functie

Opties
Ik ben op zoek naar een functie. Misschien kan het al wel maar heb ik er geen weet van.

In de badkamer heb ik een slimme thermostaatknop zitten. Die kan ik een programma/schema geven voor wanneer/hoe warm.

Dat is functie 1 om een min temperatuur te waarborgen of als ik denk nu wil de badkamer eens goed verwarmen.

Maar nu wil ik ook als de woonkamer aan gaat, de badkamer ook mee doet. Zodat die lekker mee kan verwarmen zonder prioriteit en de cv apart gaat aansturen.
Eigenlijk als functie de ouderwetse thermostaat knop.

Of ik wil de knop in 2 kamers mee laten doen.

Mvg Remco

Heeft iemand hier ideeën bij?
1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Dat kan niet allebei. Dwz niet gestuurd van uit een schema of simpele bediening.

    Je kunt met de configuratie van de zoneregelaar van de badkamer aangeven of deze zelf warmte mag vragen of alleen mee mag doen. Maar dat moet je dan dus in de configuratie aanpassen als je het op een bepaald moment wilt veranderen.

  • H52
    Opties

    Volgens mij werkt het via de internet bridge . In de app verbind je dan de internet bridge ( moet wel constant op stroom blijven aan de router ) . Je verbind ook de slimme radiatorknop in de diverse lokalen/ruimtes . En vervolgens kan je dan per ruimte regelen in de app . Met een draadloze temp kan je dan per ruimte nog de temp regelen. Dus wil je zowel de warmte badkamer als woonkamer gelijk dan zet je in het schema op de app dat ook gelijk. Ik hoop ik zo aangeef wat je bedoelt ?

  • Andreplusplus
    Opties
    Kan simpel: plaats de knop van de badkamer in de app in de ruimte 'woonkamer' Dan doet deze mee met woonkamer.
    Maar pas op: als je dan de knop in de badkamer lager draait, dan gaat ook de temp in de woonkamer omlaag. Eventueel zet je kinderslot op de badkamerknop (in instellingen in de app)