Hebben wij een draadloze ontvanger nodig?
Wij hebben vloerverwarming en de bedrade Tado set gekocht met de slimme radiatorknoppen. Er gebeurt niks, onze vloerverwarming slaat niet aan. In de overige ruimtes gebeurt ook niks. We hebben ook een slimme radiatorknop op de vloerverwarming zelf. Hoe lossen we dit op, hebben we een draadloze ontvanger nodig? Of zou nu de verwarming wel moeten werken op de vloerverwarming? Hopelijk kan iemand me helpen want het wordt een beetje koud in huis.
0
Reacties
-
Benader hiervoor de servicedesk via de chat functie op de website.
0 -
Ja, dat heb ik geprobeerd maar ik krijg dan een chatbot waarmee ik er niet uitkom. Zijn er nog andere mogelijkheden?0
-
Hoe wordt e.e.a aangestuurd? Is er een cv ketel of stadsverwarming?
Voor het aansluiten en configureren van de thermostaat kun je het beste de wizzard uit de app gebruiken, of ga naar tado.com/start0 -
We hebben een nieuwe cv ketel van Remeha, laag temperatuursverwarmingen boven, en vloerverwarming beneden. Op alle verwarmingen en ook op de vloerverwarming zelf zit een slimme thermostaatknop. We hebben via de app geïnstalleerd en die doet het ook. Alleen stuurt de thermostaat de ketel niet aan. Dus alles blijft koud. We kunnen niet vinden hoe we dat kunnen verhelpen, vandaar mijn vraag hier.0
-
Zoals gezegd pak je computer erbij en ga naar https://tado.com/start
Gooi evt eerst in de app de apparaten weg uit je configuratie.
Volg de stappen nauwkeurig.
0 -
Hallo Rob, bedankt voor je bericht. Dat hebben we allemaal gedaan maar zonder succes helaas.0
-
Dan houdt het op. Alleen de servicedesk kan kijken wat er fout is en het voor je oplossen.
0