Internetbridge ledlampen gaan niet aan
Tijd terug de internetbridge ontkoppeld en laatst terug geplaatst . Nu geeft hij geen ledlampen weer maar de app geeft wel aan dat ik verbonden is maar niet pairing inactief is.
Hierna de pairing knop ingedrukt maar geen reactie en ook geen led lampjes...
Ook de bridge gekoppeld aan een andere router een andere voedingskabel en internetaansluiting maar niets lijkt te werken.
Wat te doen met de koudere dagen in opkomst?? Is de bridge defect?? Ook al op de knop fabrieksinstelling gedrukt maar dit gaf ook geen reactie
Hierna de pairing knop ingedrukt maar geen reactie en ook geen led lampjes...
Ook de bridge gekoppeld aan een andere router een andere voedingskabel en internetaansluiting maar niets lijkt te werken.
Wat te doen met de koudere dagen in opkomst?? Is de bridge defect?? Ook al op de knop fabrieksinstelling gedrukt maar dit gaf ook geen reactie
0
Reacties
-
Kijk hier eens:
https://support.tado.com/nl/articles/3458205-de-led-s-op-de-internetbridge-lichten-niet-op-wat-kan-ik-doen0 -
Bedankt voor de reactie maar dit heb ik al geprobeerd, hier kwam ik ook bij uit. Verder kon ik niets vinden over dit onderwerp.0
-
Er staat:
Als de LED’s na de bovenstaande maatregelen nog altijd niet oplichten, kun je contact met ons op via de chat.
En, wat zeiden die?
0 -
Morgen kan ik het pas proberen.0
-
@Tjm1012 wat was het probleem en hoe heb je dit kunnen oplossen ? Ik heb namelijk hetzelfde voor. Al contact opgenomen maar hebben mij nu al 3 maal gezegd dat ik nieuwe kabels en dergelijke moet proberen terwijl ik al vermeld heb dat ik dit al meerdere keren heb gedaan 🙈0
-
Ik heb mijn bridge een tijd niet aangesloten gehad (in de zomermaanden) vanwege omstandigheden en blijkbaar daardoor gaan de batterijen sneller op van de slimme radiatorknoppen etc. Dus, nieuwe batterijen en nu doet alles het weer. Lampjes branden nog niet haha0