Tado app voor verschillende gebruikers voor verschillende kamers geschikt maken

Opties
De Tado app zodanig geschikt maken dat de hoofd gebruiker toegang heeft tot alle thermostaat kranen en andere gebruikers alleen de tot hun toegewezen thermostaat kranen die ook op de geolocatie werken. Bijvoorbeeld ideaal voor kamer verhuurders.
2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Andreplusplus
    Opties
    Hoppa! weer een nieuw topic voor een bestaande vraag.
  • jmetselaar
    Opties
    Tado reageert er nog niet op.🥴
  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Gaat ook niet gebeuren denk ik
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Nee maar dit is al zo vaak gevraagd en toen is er ook nooit wat mee gedaan...

    Het komt maar zelden voor dat Tado reageert op een suggestie, en meestal alleen met een reactie van ofwel dat het niet mogelijk is (of moeilijk is), ofwel dat het een goed idee is. Maar evengoed gebeurt er dan niks.

  • jmetselaar
    Opties
    Jammer, want dit zou in mijn geval en vast ook voor andere gebruikers een flinke besparing op kunnen leveren.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja maar gaat dat ook geld in het laatje brengen voor Tado?

    Je zou denken misschien, omdat er dan meer verhuurders Tado kiezen, maar ik denk/vrees dat veel mensen er pas na de aanschaf achter komen dat het systeem deze functie niet heeft.

    Toen ik Tado kocht dacht ik ook dat het bedrijf net zo zou werken als veel andere moderne IoT bedrijven: als gebruikers met een goed idee komen dan wordt het op een lijst gezet en een team van programmeurs kijkt dan wat ze kunnen realiseren en wanneer. En Tado had zelfs zo'n lijst op de website staan! Maar die hebben ze verwijderd.

    Er was ooit ook een lijst van wijzigingen per versie, dan kon je zien wat er zo al bij gebouwd was. De laatste entry op die lijst (voor die weg gehaald was) was het toevoegen van een referral service voor ketel installateurs. Niet bepaald iets waar de gebruikers om gevraagd hadden, maar dat bracht natuurlijk WEL geld in het laatje.