Auto hervatten schema na tijdelijke aanpassing temperatuur

Opties
Als ik de thermostaat smiddags of s avonds iets warmer zet, blijft het continu deze temperatuur, met als gevolg dat de cv vaak ook snachts de kamer op temperatuur houdt. Bij mijn vorige thermostaat, ging de tijdelijke temp er automatisch af bij het volgende blok
1
1 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Douwe
    Douwe ✭✭✭
    Opties
    Dat kun je zelf instellen in de app hoelang de handmatige aanpassing mag duren.
    Onderaan het scherm waar je de temperatuur instelt, zit een potloodje. Daarmee kun je instellen hoelang de wijziging mag duren
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    En als je het op de thermostaat doet zit deze instelling bij de instellingen van de kamers.

  • Arno25
    Opties
    Hallo, ik ben nieuw hier, maar loop tegen de zelfde uitdaging aan. Tijdelijke aanpassing moet je in de app doen, maar de aanpassing zelf wordt door de gebruikers in de regel op de thermostaatknop of thermostaat gedaan.
    Zet ik de temp omhoog via de app, dan zal wordt wel automatisch teruggeschakeld naar het schema, maar bij aanpassing buiten de app niet. Het zou beter werken wanneer ook dan automatisch teruggeschakeld wordt naar het schema. Is dit mogelijk of gaat dit mogelijk worden?
  • Andreplusplus
    Opties
    ...Dat is een instelling in de app bij de kamer...
    "Handmatige bediening op het tado apparaat" en dan kun je kiezen uit 3 opties, waaronder "tot de volgende automatische verandering ".
    Er zit wel een bug in: als je bij om 14.00 handmatig temp op 20 zet en het volgende blok (bijv 15.00) in het schema is ook 20, dan werkt dat niet. Als bijv nog een blok om 16.00 is met 18 graden, dan blijft het 20, maw dan wordt schema niet opgepakt.

    Is het blok om 15.00 een andere temp dan wordt het schema wel weer vervolgd...
  • Arno25
    Opties
    Gevonden. Ga het testen. Dank!