geo locatie op 2 telefoons

Opties

is het mogelijk om 2 telefoons te linken voor geo locatie. bv mijn vrouw werkt vaak van thuis uit dus de verwarming zou niet moeten afspringen als ik weg ben en zij niet. Als ik de tado app op haar telefoon installeer kan deze dan ook zien of zij thuis is?

Beste Antwoorden

  • Jan_nl
    Jan_nl ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties
    Ja, dat kan. Ik denknmet zoveel telefoons als je wil. Eigen tado account aanmaken en haar uitnodigen voor je huis.
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Antwoord ✓
    Opties

    Inderdaad. Wel is het helaas zo dat je alleen het hele huis uit en aan kunt laten gaan met deze gecombineerde informatie.

    Dus bijvoorbeeld "de werkkamer van mijn vrouw moet verwarmd worden als zij thuis is en niet als ze niet thuis is, ook als ik zelf wel thuis ben" dat is dus niet mogelijk. Dit wordt vaak gevraagd maar Tado heeft het niet ingebouwd.

Antwoorden

  • gellimo
    Opties

    Bedankt voor de antwoorden, ik had ondertussen al de app op de telefoon van mijn vrouw gezet en ingelogd.

  • jmetselaar
    Opties
    Inderdaad vervelend dat tado niet iets programmeert dat je voor verschillende telefoons verschillende ruimtes aan kunt sturen. Ik heb hier mijn huis met een verhuurde ruimte, moet deze dus ook hoger instellen als ik zelf weg ben omdat anders die ruimte ook koud wordt terwijl er nog wel iemand is. Zou veel energie besparen en er zijn veel meer mensen met dit probleem
  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ja het zou zo veel beter zijn als Tado zou luisteren naar wensen van de klanten (gebruikers) en zo nu en dan functionele verbeteringen aan het product zou aanbrengen waar heel veel om gevraagd wordt.

    Maar dat doen ze dus niet. Je koopt een product, dat doet wat het nu doet, en daar veranderen ze verder niets of nauwelijks iets meer aan.

    Niet meer van deze tijd, maar helaas, het is niet anders.