Ingestelde temperatuur afwezigheidsmodus werkt niet
Wij hebben bij onze radiatorknoppen de temperatuur bij afwezigheid ingesteld op 10 graden. Nu schommelt de temperatuur bij sommige knoppen (zoals ''Kantoor Ivo'') tijdens afwezigheid tussen de ingestelde temperatuur en een andere random temperatuur namelijk 14,9 graden. Hebben meer mensen last van dat geolocatie en instellingen niet goed gaan?
Antwoorden
-
Hoe ver ben je weg van huis?0
-
25/30km dus best een eind0
-
Kan het zijn dat de temp gewoon niet verder daalt? Ik kan in je grafiek niet zien wat de schaal is en hoe hoog de piek. Maar ik het blok dat je toont is er geen warmtevraag. Misschien net het blok er na wel?0
-
Ik zie ook altijd de ingestelde temperatuur bij afwezigheid. Als de ingestelde temperatuur 20 is, zie ik dat bij zo'n 5 a 10km afwezigheid de ingestelde temperatuur zo rond de 18 ligt.
Echter toen we eens echt ver weg waren, bleef de temperatuur idd de ingestelde 15 gr.
1 -
Zet de comfort regelaar eens op uit. Ik vind het allemaal niet zo vreemd. Tad wil de temperatuur zo snel mogelijk op de ingestelde hebben als je weer thuiskomt. Rekening houdend met de afstand en opwarmtijd. Als je echt verder weg bent gaat de verwarming echt naar die ingestelde temperatuur. (Eigen ervaring).0
-
Dank voor jullie reacties, ik ga eens kijken wat de comfort regelaar doet.. Keep you posted!
0 -
Ben benieuwd, dus lees het graag van je! 👍️
0