Ik wil overzicht over mijn schema's en mijn verbruik per ruimte

Opties

Ik heb 17 TADO-kranen die mijn huis op een geweldige manier zuinig helpen stoken. Die 17 kranen zitten op 11 ruimtes dus ik heb 11 slimme schema's en 11 afwezigheidsinstellingen. Daarnaast heb ik ook 11 ruimtes waarover ik allerlei informatie gerapporteerd krijg. Als ik 's ochtends vroeg begin en hard doorwerk, dan heb ik 's avonds vlak voor het naar bed gaan een beetje overzicht. Dat moet toch anders kunnen.

Ik stel voor dat Tado twéé rapporten (maximaal één A4 per rapport) ontwerpt en printbaar maakt: 1. Een overzicht over welke slimme schema's ik nu heb ingesteld (ook bij afwezigheid) en 2. Een overzicht per ruimte (en in totaal) over mijn verbruik.

Met die twee velletjes in de hand kan ik veel sneller zien waar ik welke verkeerde instellingen heb gedaan of hoe ik nog scherper/beter kan instellen. BOVENDIEN kan ik dan mijn lieve partner snel inzicht geven over hoe ales ingesteld is en wat dat oplevert. Zij heeft weinig technische kennis en ik vind het erg belangrijk dat zij de toegevoegde waarde van mijn TADO-winkel ook inziet.

2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik denk dat het onhaalbaar is om een rapportage te maken waar iedereen tevreden mee is, maar het minimum wat ze kunnen maken is het eenvoudig downloaden van je eigen gegevens in Excel format ofzo.