Handmatig ingestelde temperatuur automatisch laten eindigen bij einde van slim blok!!!

Opties
Als je de temperatuur handmatig aanpast in de app of op de thermostaat, blijft deze input oneindig gelden en wordt je slimme schema helemaal overgeslagen!!! WAAROM. Ik wil kunnen kiezen dat als ik handmatig de input van de temperatuur wijzig, deze maar blijft gelden tot in het slimme schema het blok afloopt.
Als je nu om 18u de thermostaat aanpast, blijft deze de hele nacht loeien omdat hij niet eindigt bij het blok. Het is tevens heel omslachtig om dit telkens met het potloodje aan te geven, met input geldig tot einde slimme blok. Graag instellingen toevoegen dat je dit automatisch kan laten gelden! Zodat je hier niet telkens de app voor nodig hebt. :#
2
2 stemmen

Active · Laatst bijgewerkt

Reacties

  • Rob2
    Rob2 ✭✭✭
    Opties

    Ik zou zeggen lees even wat andere onderwerpen voor je zo boos wordt. Dit is allemaal instelbaar.

  • Andreplusplus
    Opties

    Inderdaad, @dbderoo , In de app aanpassen met het potloodje doe je 1x, daarna wordt whatever je gekozen hebt de standaard ook voor de volgende keren (tot je weer wat anders instelt met het potloodje).

    En in de app kun je bij de Instellingen, de kamer, “handmatige bediening op het tado apparaat” ook kiezen wat je wilt (tot handmatig beeindigd, timer of tot volgende automatische verandering) indien je met de hand aan de knop draait of op de thermostaat de ingestelde temp wijzigt.